Ik werk via Saxum als interim UX Designer voor een bekende webwinkel in Nederland en België. Lees meer over mijn opdracht in deze blog.
Pakketje kwijt of product kapot? De afdeling Online Service heeft een digitale omgeving op de website en in de app om vragen van de klant op te lossen. Chatbot Billie verzamelt informatie en probeert je probleem op te lossen. Lukt dat niet? Dan kan je live chatten of bellen met een Service Expert.
Ik werk aan een nieuwe omgeving om het contact tussen de klant en partners van de webwinkel te versoepelen. Deze feature raakt meerdere teams, zoals de klantenservice, het partnerplatform en het app team. Veel stakeholder management dus.
Via een design sprint met mijn stakeholders creëerde ik draagvlak voor deze nieuwe omgeving en verzamelde ik input voor het prototype. Hierop volgen meerdere fases met op te leveren MVP’s tot aan ons eindproduct.
Het eerste prototype is af en klaar om getest te worden. Het is alweer even geleden dat ik zo’n uitgebreide validatie fase ben ingegaan, dus ik heb enorm veel zin om hierin te duiken en alle bijkomende uitdagingen te tackelen! 💪🏼
Op zoek naar digitale specialisten op interim basis? Neem dan contact op met Anne Mühren (Managing Partner).
Saxum’er worden? We leren je graag beter kennen. Neem contact op met Geron (Recruitment) om meer over ons te weten te komen.